Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>TJ=Наша школа<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 632
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кондратьева Д. К. 
Актуальные проблемы преподавания русской литературы советского периода в школах Украины / Д. К. Кондратьева // Наша шк.. - 2007. - № 3. - С. 71-77. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Рассмотрены некоторые страницы истории русской литературы советского периода, трактовка которых в школьных учебниках требует серьезных уточнений и новых подходов. Определены группы писателей по идейно-политическим взглядам. Освещены проблемы изучения творчества В.Маяковского, М.Шолохова и других писателей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4РОС)6р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чернишова Є. Р. 
Альтернативна форма утримання та виховання дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування / Є. Р. Чернишова // Наша шк.. - 2007. - № 5. - С. 10-14. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Відзначено, що в Україні наявна тенденція щодо збільшення кількості дітей-сиріт. Здійснено історичний огляд аспекту вирішення на державному рівні проблеми утримання та виховання дітей-сиріт, починаючи з XVII ст. Розкрито ідеї Й.Г. Песталоцці, Й.Б. Басселоу, Д. Баско, Г. Лейца, Я. Корчака щодо цієї проблеми. Розглянуто педагогічні принципи діяльності дитячих містечок для дітей-сиріт з сімейними формами виховання, розроблені австрійським педагогом Г. Гмайнером. Висвітлено критерії, які ним ураховувалися під час відбору матерів-вихователів. Розглянуто завдання інформаційного бюлетеня (1940 р.) "Вісник дитячого містечка", структуру першого дитячого містечка ім. Песталоцці, заснованого в 1946 р. у Швейцарії. Розкрито структуру державної системи соціально-виховних інститутів в Україні, призначення яких - забезпечити оптимальні умови життєдіяльності для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування. Показано негативи в їх роботі. Увагу приділено питанню впровадження нових моделей опікування дітей-сиріт, зокрема, досвіду створення та функціонування дитячих будинків сімейного типу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)719.2 + Ч421.342

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бучацька Т. Г. 
Вивчення національних мов і літератур в загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням українською мовою та мовами національних меншин / Т. Г. Бучацька // Наша шк.. - 2007. - № 4. - С. 95-100. - укp.

Висвітлено проблему формування мовної, комунікативної, етнокультурної компетенції учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Наведено варіанти навчальних планів для виконання освітніх потреб багатонаціонального складу учнівського колективу та шкіл з українською мовою навчання. Запропоновано навчально-методичні рекомендації до організації навчання з мов національних меншин у основній школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912 + Ш5(0)р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шестаков Б. І. 
Викладачам предмета "Захист Вітчизни" / Б. І. Шестаков // Наша шк.. - 2007. - № 4. - С. 220-221. - укp.

Проаналізовано основні принципи викладання предмета "Захист Вітчизни". Запропоновано варіант навчального плану щодо навчання зазначеної дисципліни. Розглянуто й охарактеризовано основи організації військово-патріотичного виховання молоді.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.133 + Ц4,8(4УКР)91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Княжева І. А. 
Використання методу проектів у підготовці магістрів педагогічної освіти / І. А. Княжева // Наша шк.. - 2007. - № 1. - С. 8-10. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування готовності до виконання обов'язків викладача ВНЗ у магістрів педагогічної освіти. Запропоновано метод проектів для вирішення даної проблеми. Доведено перспективність використання такого методу у процесі підготовки магістрів педагогічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.286

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Листопад О. А. 
Використання педагогіки творчості у підготовці майбутнього педагога до професійної діяльності / О. А. Листопад // Наша шк.. - 2007. - № 6. - С. 3-8. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність використання педагогіки творчості у педагогічних ВНЗ. Проаналізовано результати експериментального дослідження ефективності методики використання даної педагогіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бойко В. П. 
Виховання дружніх взаємовідносин серед дітей дошкільного віку в процесі ігрової діяльності / В. П. Бойко // Наша шк.. - 2007. - № 5. - С. 50-53. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено результати експериментального дослідження щодо виховання позитивних взаємовідносин дітей старшого дошкільного віку у процесі ігрової діяльності, проведеного як складової навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа I - III ступенів - дитячий садок села Ониськове Комінтернівського району Одеської області". Розкрито теоретичну основу та завдання дослідження. Акцентовано увагу на методиці та засобах експериментальної роботи. Проаналізовано принципи підбору дидактичних, сюжетно-рольових і рухливих ігор. Розглянуто певні особливості особистості дитини, зокрема, цілеспрямованість, виховання її в колективі, систематичність і послідовність, повагу до особистості дитини в поєднанні з розумною вимогливістю до неї. Виокремлено показники сформованості позитивних взаємовідносин, зокрема, доброзичливість і прагнення надати допомогу тим, хто її потребує. Охарактеризовано високий, достатній і недостатній рівні розвитку доброзичливих взаємин. Наведено результати анкетування 37-ми батьків і опитування 26-ти дітей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Олійник В. В. 
Впровадження курсу "Правова компетентність керівника навчального закладу" в систему післядипломної педагогічної освіти / В. В. Олійник // Наша шк.. - 2007. - № 3. - С. 36-42. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Виявлено об'єктивні і суб'єктивні фактори, які ускладнюють впровадження курсу "Правова компетентність керівника навчального закладу" в систему післядипломної педагогічної освіти. Розкрито зміст та структуру даного курсу. Обговорено актуальність та завдання курсу. Проаналізовано результати експериментального впровадження курсу упродовж 2005 - 2006 рр. на базі ЦІППО АПН України, Київського обласного та Південноукраїнського регіонального (м.Херсон) інститутів післядипломної освіти педагогічних кадрів. Розкрито мету, напрями, методи та засоби дослідження. Здійснено порівняльний аналіз рівнів сформованості правової компетентності керівників різних типів навчальних закладів - слухачів контрольних і експериментальних груп, а також аналіз знань галузевих норм права слухачами на момент завершення експерименту. Розглянуто умови позитивного зростання правової компетентності керівників навчальних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч311.41 + Х.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Дремова І. Б. 
Вчителям трудового навчання / І. Б. Дремова // Наша шк.. - 2007. - № 4. - С. 225-226. - укp.

Подано методичні рекомендації педагогам загальноосвітніх навчальних закладів щодо навчання основам праці у 2007 - 2008 навчальному році. Проаналізовано принципи навчання зазначеної дисципліни на різних етапах навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266р(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Лунячек В. Е. 
Графічна модель індивідуального стилю педагогічної діяльності як завдання підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей / В. Е. Лунячек, О. О. Прохорова // Наша шк.. - 2007. - № 6. - С. 12-15. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Показано актуальність дослідження стилю педагогічної діяльності. Проаналізовано існуючі підходи до процесу моделювання індивідуального стилю даної діяльності, який повною мірою забезпечує формування творчої індивідуальності педагога. Запропоновано графічну модель зазначеного стилю, засновану на класичному розумінні психологічної природи діяльності, компонентами якої є мотив, мета, планування діяльності, переробка поточної інформації, концептуальна модель, ухвалення рішення дії, перевірка результатів і корекція дій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Папач О. І. 
Громадянські компетентності та їх формування у молодших школярів / О. І. Папач, Т. П. Козачук // Наша шк.. - 2007. - № 3. - С. 10-15. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Запропоновано комплекс педагогічних правил для роботи вчителя початкових класів. Визначено фактори впливу на розвиток особистості дитини, мету виховання дитини та особистісні риси громадянина-патріота України. Розглянуто якості, які повинен мати вчитель, що формує громадянську компетентність дитини. Розкрито зміст поняття "громадянськість". Виділено ланки процесу формування громадянської компетентності учнів середніх і старших класів. Сформульовано завдання та окреслено форми роботи з формування політкультурної компетентності молодших учнів. Представлено методику проведення інтегрованого уроку читання з елементами народознавства (III клас) на тему "Звичаї та обряди українського народу".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Сотніченко М. М. 
Групова економічна ділова гра "Картель" ("Ікси та ігреки") (на допомогу викладачам економіки) / М. М. Сотніченко // Наша шк.. - 2007. - № 1. - С. 78-83. - укp.

Запропоновано модель заняття, присвяченого олігополії, що базується на використанні групової економічної гри. Наголошено на доцільності використовувати подібну модель в навчальних закладах з поглибленим вивченням економіки. Подано методичні рекомендації щодо підбиття підсумків за результатами уроку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.в610.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Мищенко Н. С. 
Двигательный режим учащихся начальной школы / Н. С. Мищенко // Наша шк.. - 2007. - № 1. - С. 36-40. - Библиогр.: 15 назв. - рус.

Висвітлено проблему організації та медико-педагогічного контролю процесу фізичного виховання у початковій школі. Викладено методичні рекомендації до розробки змісту "фізкультурних хвилинок". Констатовано, що визначення та дотримання оптимального рухомого режиму підвищує працездатність учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Р128.94-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Шапірова Н. П. 
Деякі питання щодо забезпечення якості хімічної освіти в сучасних умовах / Н. П. Шапірова // Наша шк.. - 2007. - № 4. - С. 185-187. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Висвітлено особливості навчання хімії в загальноосвітньому навчальному закладі у поточному році. Проаналізовано принципи навчання зазначеній дисципліні на різних етапах навчання. Зроблено відповідні висновки за результатами дослідження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р21-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Луньова О. К. 
До історії радянізації освітньої галузі Українського Подунав'я в 1940 - 1941 роках / О. К. Луньова // Наша шк.. - 2007. - № 5. - С. 35-39. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Здійснено історіографічний огляд вивчення в науковій літературі історичного розвитку Українського Подунав'я. Наголошено на необхідності перегляду зазначеного періоду у процесі перетворень у галузі освіти, а також залучення нових даних. У контексті переосмислення з урахуванням нових джерел зроблено спробу розкрити процес радянізації освітньої галузі в 1940 - 1941 рр.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)62

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Козіна Т. М. 
До питання про психолого-педагогічну компетентність вихователя / Т. М. Козіна, С. І. Шеремет // Наша шк.. - 2007. - № 4. - С. 28-31. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено особливості сучасних педагогічних технологій в контексті реалізації освітніх та виховних завдань. Досліджено питання структури та змісту психолого-педагогічної компетентності вихователя. Розглянуто й охарактеризовано критерії оцінки рівня вихованості. Доведено, що психолого-педагогічна компетентність вихователя є однією з важливих динамічних характеристик його професійного "Я", яка збагачується в процесі реалізації особистісного потенціалу фахівця.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.427 + Ю940.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Агафонова Н. В. 
До проблеми читання змісту етнонімів племен-учасників києворуського державотворчого процесу: поляни, древляни, полочани, кривичі, сєвєряни, в'ятничі, родимичі / Н. В. Агафонова // Наша шк.. - 2007. - № 5. - С. 31-34. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Зазначено, що етнонім віддзеркалює ідеологічний вимір, в якому функціонує етноосередок. Проаналізовано етнонімічний ряд, презентуючий племена слов'янського світу під час творення держави Русь, у аспекті відбиття у ньому локального родоплемінного ідеологічного виміру.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-316.3

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Шевченко Т. О. 
До теорії обернених тригонометричних функцій / Т. О. Шевченко, К. В. Нєдялкова // Наша шк.. - 2007. - № 5. - С. 66-72. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Запропоновано методичний матеріал до вивчення теорії обернених тригонометричних функцій: арккосинусу, арктангенсу, деяких тотожностей, що пов'язують дані функції. Наведено приклади розв'язання завдань трьох рівнів складності, які зустрічаються під час випробувань (атестації, зовнішнього тестування).


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.121.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Лунячек В. Е. 
Досвід модернізації старшої школи в Харківській області на засадах профільності: надбання, перспективи, проблеми / В. Е. Лунячек // Наша шк.. - 2007. - № 3. - С. 29-35. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Проаналізовано процес запровадження профільного і допрофільного навчання в Харківській області упродовж 2004 - 2007 рр. Визначено пріоритети наступного етапу модернізації старшої школи на засадах профільності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч424(4УКР-4ХАР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Листопад О. А. 
Ефективність методу проектів у формуванні готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності / О. А. Листопад // Наша шк.. - 2007. - № 5. - С. 14-18. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Наголошено на визначених сучасними науковцями недоліків у професійній підготовці педагога, зокрема, до домінування інформаційного підходу та репродуктивних форм у навчанні. Розглянуто напрямки вдосконалення традиційної системи навчання. Проаналізовано трактування у наукових джерелах поняття "професійно-педагогічна діяльність". Розкрито показники психологічної та практичної готовності студентів до педагогічної діяльності. Розкрито суть поняття "метод проектів", а також зміст основних етапів роботи в процесі впровадження проектної технології та типи проектів. Наведено результати експериментального дослідження, здійсненого на базі Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського протягом 2005 - 2006 навчального року, в якому взяли участь 20 студентів і магістрантів V курсу факультету дошкільного виховання. Висвітлено мету, особливості організації та проведення, а також дані, одержані за результатами констатувального, формувального та прикінцевого етапів експерименту щодо виявлення готовності студентів до педагогічної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.252.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського